Skróty


Dzięki MyIDEXX możesz więcej

Łatwy dostęp do usług IDEXX online wspomagających zarządzanie firmą
 

Zaloguj się

Portal MyIDEXX zapewnia łatwy dostęp do kluczowych informacji wspomagających zarządzanie firmą

  • Zaloguj się, aby zamawiać produkty i materiały, uczestniczyć w szkoleniach IDEXX i dowiedzieć się więcej o naszych produktach oraz uzyskać informacje biznesowe dotyczące gabinetu.
  • Śledź status programu IDEXX 360.
  • Bezpiecznie zarządzaj dostępem personelu do kluczowych informacji biznesowych.
     

Zaloguj się

MYIDEXX administrator dashboard for customers shown on a monitor
MYIDEXX administrator dashboard showing the Manage Users page for customers

Wyznacz administratora, który będzie mógł uzyskać jeszcze szybszy dostęp do większej ilości informacji

  • Zarządzaj użytkownikami: łatwo zarządzaj dostępem personelu do usług IDEXX online.
  • Zarządzaj działalnością: korzystaj z pulpitu IDEXX 360.
  • Powiadomienia e-mail: otrzymuj powiadomienia e-mail o zmianach dostępu personelu do usług IDEXX online.

Najczęściej zadawane pytania

MyIDEXX to Twoje konto internetowe IDEXX. Wystarczy zalogować się raz, aby uzyskać dostęp do usług IDEXX online, IDEXX Learning Center i IDEXX 360. MyIDEXX to wygodny i bezpieczny sposób na zamawianie produktów, zarządzanie historią szkoleń i śledzenie postępów programu IDEXX 360. Dzięki temu, że konto zawiera profil osobisty oraz przynależność do firmy, można mieć łatwy dostęp do własnej historii szkoleń lub kluczowych informacji biznesowych.

Wyznaczenie administratora biznesowego to kolejny sposób na zwiększenie bezpieczeństwa firmy i dostępu do bezpiecznych informacji biznesowych z IDEXX. Administratorzy mogą wybrać, którzy pracownicy mają dostęp do IDEXX 360 i innych usług IDEXX. Administratorzy będą również otrzymywać powiadomienia za każdym razem, gdy ustawienia dostępu personelu zostaną zmienione. Dzięki temu dostęp do informacji pozostaje bezpieczny i jest ograniczony do osób, które muszą mieć do niego dostęp.

Jeśli potrzebujesz dostępu administratora dla swojej firmy, możesz uczynić się administratorem, wybierając opcję Add/Remove business (Dodaj/Usuń firmę) w sekcji Personal/My profile (Osobiste/Mój profil) na pulpicie MylDEXX i postępując zgodnie z kolejnymi krokami weryfikacji. Wpisz jedną z 3 ostatnich płatności dla IDEXX w celu weryfikacji. Płatności dla IDEXX znajdziesz na wyciągu z konta bankowego Twojej kliniki. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się ze swoim obecnym administratorem biznesowym lub z nami pod numerem +48 223062477.

Każdy w gabinecie/firmie ma swoje zadania i prawdopodobnie wszyscy mają indywidualne potrzeby. Osobiste profile pomagają administratorowi biznesowemu bezpiecznie zarządzać dostępem do usług IDEXX dla wszystkich pracowników. Dzięki temu  informacje IDEXX 360 są ograniczone do tych, którzy ich potrzebują. Pomaga nam to również w lepszym dostarczaniu produktów i informacji związanych z Twoimi specyficznymi potrzebami.

Numer konta można znaleźć na każdym wyciągu lub fakturze od IDEXX. Oto przykładowe miejsce, w którym numer konta znajduje się na dokumentach. Twój numer konta jest również wyświetlany obok nazwy gabinetu weterynaryjnego/firmy na pulpicie MyIDEXX.

Find your IDEXX account number

Twoje relacje biznesowe pomagają nam zapewniać bezpieczny dostęp do odpowiednich usług IDEXX, w tym programów, w których Twoje konto może uczestniczyć.

Używanie adresu e-mail jest bezpiecznym sposobem zarządzania danymi logowania. Tylko Ty masz dostęp do swojego konta e-mail i preferencji, więc jeśli kiedykolwiek zapomnisz swoich danych do logowania, łatwo to naprawić. Po prostu wybierz opcję „I forgot my password” (Nie pamiętam hasła) na ekranie logowania i wprowadź swój adres e-mail. Następnie postępuj zgodnie z procedurą, klikając link w swojej wiadomości e-mail i tworząc nowe hasło.

W zależności od ustawionych preferencji, możesz otrzymywać wiadomości od IDEXX. Aby wyrazić zgodę na otrzymywanie wiadomości od IDEXX, kliknij tutaj. Każda otrzymana wiadomość daje możliwość aktualizacji preferencji e-mail lub rezygnacji z subskrypcji. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.

Potrzebujesz pomocy w nadaniu uprawnień administratora? Skontaktuj się z przedstawicielem.

Telefon: +48 223062477