Skróty


Zamówienia  IDEXX Online

Wszystko czego potrzebujesz do diagnostyki na miejscu - od testów SNAP po odczynniki do analizatorów IDEXX

Jako klient programu 360 zamówisz testy SNAP, odczynniki do analizatorów oraz akcesoria bezpośrednio od nas. Teraz łatwiej i dogodniej niż kiedykolwiek przedtem:

  • Z łatwością ponawiaj zamówienia na najczęściej kupowane produkty
  • Śledź status zamówienia i monitoruj przesyłkę
  • Przejrzyj pełną historię swoich zamówień
  • Pamiętaj, że zamówienia przekraczające kwotę 1000zł są objęte darmową wysyłką*
Man viewing IDEXX Online Orders website on laptop.

Zamów teraz

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się teraz.

Uwaga!

Klienci nie objęci programem 360 proszeni są o składanie zamówień w PPH Eskulap s.j.
email: biuro@eskulap.gliwice.pl

Materiały laboratoryjne:

Zamówienia materiałów laboratoryjnych** prosimy składać pod adresem: 
lab-polska@idexx.com

 


*Zamówienia przekraczające kwotę 1000zł netto są objęte darmową wysyłką. Do zamówień poniżej tej kwoty doliczana jest kwota 50zł netto za wysyłkę.  Szacowany czas dostawy dla zamówień złożonych online przed godziną 14:00 wynosi 1-2 dni roboczych.
**Pierwsze zamówienie materiałów laboratoryjnych w kwartale jest bezpłatne. Do kolejnych doliczany jest koszt przesyłki w wysokości 27zł.  

Krótki przewodnik
Zamówienia IDEXX online

Przejrzyj kategorie w lewej części strony, a następnie kliknij wybraną kategorię, by wyświetlić listę artykułów. Wybierz interesujące Cię artykuły, wprowadź ilości, a następnie kliknij koszyk u góry strony, by przejść do finalizacji zamówienia.
Możesz też użyć pola wyszukiwania u góry strony, by znaleźć produkt po numerze lub opisie.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem, zawierający podsumowanie informacji o zamówieniu.
Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki, zawierający dane do śledzenia.

Aby sprawdzić, gdzie jest Twoja przesyłka, wybierz opcję Śledź przesyłki z menu Moje zamówienia na górze strony. Znajdź swoje zamówienie na liście, a następnie kliknij link Zobacz/ Śledź. Na następnej stronie kliknij ikonę ciężarówki pod opcją Dane do śledzenia, by zobaczyć informacje dotyczące śledzenia przesyłki.

Niektóre produkty można zamówić online. Jeśli na stronie produktu lub na liście produktów widzisz informację „Zadzwoń, by zamówić”, skontaktuj się bezpośrednio z IDEXX, by zamówić produkt. Aby uzyskać dane do kontaktu, kliknij link Zadzwoń, by zamówić lub kliknij Skontaktuj się z nami na dole strony.

Aby zapisać zamówienie, kliknij przycisk Zapisz na później na dole strony Utwórz zamówienie. Aby uzupełnić zamówienie później, wybierz Zapisane zamówienia w menu Moje zamówienia na górze strony.

Trzy produkty najczęściej zamawiane przez Twoją lecznicę wyświetlane są pośrodku strony startowej. Wystarczy, że uzupełnisz ilość artykułów i klikniesz Dodaj do zamówienia.
Aby wyświetlić więcej artykułów, wybierz opcję Często zamawiane produkty w menu Opcje ponownego zamówienia na górze strony. Zobaczysz listę artykułów zamówionych w ciągu ostatnich 6 miesięcy, uszeregowanych na podstawie ilości. W prawym górnym rogu możesz filtrować listę na podstawie okresu lub rodzaju produktu.
Aby ponownie zamówić dany artykuł, wprowadź ilość, a następnie kliknij link Zamów ponownie. Aby ponownie zamówić wiele artykułów, zaznacz odpowiadające im pola, wprowadź odpowiednie ilości, a następnie kliknij Dodaj wszystkie wybrane artykuły, by zamówić. Kliknij koszyk na górze strony, by przejść do kasy.

Aby wyświetlić historię zamówień, wybierz Historia zamówień w menu Moje zamówienia na górze strony. Zobaczysz listę wszystkich złożonych zamówień. Możesz filtrować listę na podstawie statusu zamówienia lub daty utworzenia.

Aby uprościć zamówienia i zautomatyzować zamawianie, masz dwie opcje:

  1. Utwórz ulubione zamówienie
    Ulubione zamówienie to szablon, który tworzysz i który zawiera dowolne wybrane przez Ciebie produkty.
    Aby stworzyć Ulubione zamówienie, wybierz opcję Ulubione zamówienia z menu Opcje ponownego zamówienia na górze strony. Kliknij przycisk Nowe ulubione zamówienie, nadaj zamówieniu nazwę, a następnie wyszukaj i wybierz produkty, które mają się w nim znaleźć. Możesz wprowadzić ilości od razu lub poczekać na moment składania zamówienia.
    Aby złożyć zamówienie z użyciem szablonu, przejdź na stronę Ulubione zamówienia, wybierz zamówienie z listy Ulubionych zamówień, a następnie kliknij link Zamów teraz. Dodawaj, usuwaj i aktualizuj artykuły według potrzeb. Gdy zamówienie będzie gotowe do finalizacji, kliknij Dalej.

    Wskazówka: Możesz łatwo stworzyć nowe Ulubione zamówienie, klikając.
    Dodaj do Ulubionych zamówień na etapie finalizacji, by zapisać zamówienie jako nowe Ulubione zamówienie.
     
  2. Utwórz Zaplanowane zamówienie
    Zaplanowane zamówienie pozwala na automatyczne wysyłanie produktów, zgodnie z wybraną przez Ciebie częstotliwością.
    Aby utworzyć Zaplanowane zamówienie, wybierz opcję Zaplanowane zamówienia z menu Opcje ponownego zamówienia na górze strony. Wybierz częstotliwość zamówienia oraz dzień tygodnia, w którym chcesz otrzymywać produkty, a następnie kliknij Nowe Zaplanowane zamówienie. Wybierz datę pierwszej przesyłki, nadaj swojemu Zaplanowanemu zamówieniu nazwę, wybierz produkty i ilości, a następnie kliknij Dalej. Sprawdź, czy wszystkie dane zamówienia się zgadzają, i kliknij Prześlij zamówienie.
    Aby wprowadzić zmiany w Zaplanowanym zamówieniu lub w jednej z wysyłek, przejdź ponownie do opcji Zaplanowane zamówienia. Aby pominąć następne zamówienie, znajdź zamówienie na liście Zaplanowanych zamówień i kliknij link Pomiń następne zamówienie. Opcja pominięcia dostępna jest do 3 dni przed wysyłką. Aby zmienić zawartość kolejnej dostawy, kliknij link Zaktualizuj przesyłkę online. Link ten wyświetla się tylko w ciągu 3 dni przed wysyłką. Aby zmienić ogólny harmonogram, zmienić produkty i ilości lub całkowicie usunąć zamówienie, kliknij link Edytuj.